JavaScript is disabled

تسکینو | اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه

نسخه ۳.۱.۲۵

نصب از بازار
نصب+۱۰ هزار
۱۸ نظر4.2
دستهابزارها
حجم۲۵ مگابایت
آخرین به‌روزرسانی

مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

نسخه ۳.۱.۲۵تاریخ بررسی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
آنتی‌ویروسوضعیت
McAfeeسالم
FSecureسالم
Symantecسالم
ClamAvسالم
Kasperskyسالم
Esetسالم
DrWebسالم
Comodoسالم
ZonerMobileSecurityسالم
GooglePlayProtectسالم
جزئیات بیشتر

تسکینو ، اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت وظایف ، این اپلیکیشن در سیستم عامل های اندروید و ios   و نسخه وب دسکتاپ قابل استفاده می باشد . با اپلیکیشن تسکینو مدیریت کارها و امور روزانه را به راحتی انجام دهید.


* ارائه آموزش و رفع پرسش کاربران با توجه به راه های ارتباطی در سایت dssnovinit.com (شرکت داده سامان سپهر) برای کاربران میسر می باشد . و ما آمادگی خودمون در جهت فرهنگ سازی برنامه ریزی ، مدیریت کارها و آموزش اعلام می نماییم .

همچنین در صورتیکه درخواست اضافه شدن امکاناتی داشتید که در روند کار با اپلیکیشن برای * شما و دوستان شما ارزش درست کنه رو عنوان کنید ، تسکینو به صورت رایگان و در کوتاه ترین زمان برنامه نویسی می کنه و آپدیت اون رو براتون می ذاره . هر خواسته ای که داشتید می تونید برامون کامنت کنید و یا با ما در ارتباط باشید .


توضیحات و نکات :
هر آنچه برای سازماندهی کارهایتان به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در اپلیکیشن برنامه ریزی تسکینو ، به راحتی میتوانید وظایف و فعالیت ها را به صورت روزانه و یا دوره ای ، با امکان زمان بندی ثبت کنید. برای اعضای تیم خود نیز امکان ارجاع وظیفه به همراه ثبت پیگیری کارها وجود دارد. تا به راحتی بتوان روند پیشرفت کارها را مدیریت کنید. در اپلیکیشن وظایف برای انجام وظایف و کارها در زمان مشخص شده برای شما اس ام اس   و ایمیل ارسال خواهد شد تا از فراموشی کارها جلوگیری شود.

ثبت نام در تسکینو با شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل میسر می باشد.



  • ثبت نام در تسکینو کاملا رایگان می باشد
  • برخی از امکانات اپلیکیشن:
  • قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار - Voice Typeing
  • حضور و غیاب بر اساس لوکیشن
  • ثبت گزارش کار روزانه
  • ثبت یادداشت به همراه ضمیمه فایلهای دلخوا
  • صدور وظایف و task برای کاربران
  • تیم سازی و تشکیل کارگروه های کاری 
  • دعوت از دوستان دیگر در تیم های دیگر کاری
  • تشکیل تیم های کاری مستقل
  • استفاده از چک لیست های متعدد
  • مدیریت کارهای درختواره ای 
  • ارجاع وظایف و کارها به صورت نامحدود
  • مدیریت تیم بازاریابی بر اساس لوکیشن 
  • ارجاع وظایف و ثبت کار بر اساس لوکیشن محل انجام کار
  • مشاهده حضور و غیاب بر مبنای لوکیشن و خط حرکتی ثبت لوکیشن
  • استفاده از نسخه تحت وب
  • قابلیت استفاده از سیستم عامل های اندروید ، IOS ، Web ، Desktop


برنامه‌های مرتبط

دیگران نصب کرده‌اند

برنامه‌های مشابه