JavaScript is disabled

اصول بازاریابی: قیف بازاریابی

نسخه ۱.۰.۷۴

نصب از بازار

پرداخت درون برنامه‌ای

نصب+۵۰ 
۱ نظر5
دستهابزارها
حجم۲۴۱ مگابایت
آخرین به‌روزرسانی

مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

نسخه ۱.۰.۷۴تاریخ بررسی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
آنتی‌ویروسوضعیت
Esetسالم
GooglePlayProtectسالم
Symantecسالم
Comodoسالم
McAfeeسالم
DrWebسالم
FSecureسالم
ZonerMobileSecurityسالم
ClamAvسالم
Kasperskyسالم
جزئیات بیشتر

آموزشی از لیندا با زیرنویس فارسی!


هدف شما به عنوان بازاریاب این است که دورنمایی از خریداران داشته باشید. در بازاریابی، بسیاری از مباحث فراتر از جذب خریدار وجود دارد. به همین خاطر، قیف بازاریابی یک نمایش مورد استقبال بازاریابان برای تجربه ی کاربری است. قیف بازاریابی پایه ای است برای درک رفتار مشتری که منتهی به خرید می شود، است. این روش یک مدل برای تجربه ی همه ی مشتریان شماست و می تواند در اصول بازاریابی شما بسیار موثر واقع شود. در این آموزش، برد بیتسول (Brad Batesole)، یک خبره در این زمینه به شرح قیف یازاریابی می پردازد و به شما نشان می دهد که چطور از این مدل به عنوان یک ابزار برای موفقیت بازاریابی خود استفاده کنید.


در این درس با 5 مرحله قیف بازاریابی آشنا خواهید شد: آگاهی، علاقه مندی مشتری، میل مشتری، عملکرد و وفاداری. به علاوه با نقاط حساس این فرآیند آشنا شده و طراحی این مراحل برای جذب مشتری را یاد خواهید گرفت. پس از آن بهینه سازی مراحل و مدیریت تغییرات آن به مرور زمان برای خود و مشتری بحث خواهد شد.


موضوعات:
    • قیف بازاریابی چیست؟
    • بخشبندی قیف بازاریابی
    • نگاشت تجربه ی خریدار
    • ایجاد مراحل بازاریابی
    • جذب: حرکت در مقاطع قیف بازاریابی
    • بهبود مراحل بازاریابی
    • رشد دادن قیف

برنامه‌های مرتبط

دیگران نصب کرده‌اند

برنامه‌های مشابه